1

Al-Quran adalah hidayah, rahmat, syifa, nur, furqan dan pemberi penjelasan bagi manusia.. Segala isi kandungan al-Quran itu benar. Al-Quran juga dikenali sebagai Al-Nur bererti cahaya yang menerangi, al-Furqan bererti yang dapat membezakan di antara yang hak dan batil dan al-Zikr pula bermaksud yang memberi peringatan.

Dari Abu Hurairah r.a katanya Nabi s.a.w bersabda:
”Apabila dikumandangkan azan untuk solat, syaitan lari terkentut-kentut sehingga tidak terdengar olehnya azan. Apabila muazzin berhenti, ia pun kembali. Begitu pula apabila qamat dibacakan, dia pun lari. Dan apabila iqamat telah selesai, dia datang kembali. Dia sentiasa menggoda orang yang sedang solat, dengan berkata kepadanya:”Ingatlah apa yang belum kamu ingat!” Sehingga akhirnya orang itu tidak tahu lagi berapa rakaat dia telah solat.”

Allah dalam Al Quran

"Tidakkah kamu (manusia) melihat bagaimana Allah menghapuskan kaum terdahulu sebelum kamu, sedangkan mereka (kaum terdahulu) dari tamadun yang hebat, membina bangunan dari tembok-tembok kukuh..."

"Apabila manusia terlalu banyak melakukan kerosakan dimuka bumi ini, Allah akan perintahkan bumi bergoncang, gunung memuntahkan isinya, langit menurunkan hujan, sehingga mereka (manusia) menjadi hancur-sehancurnya... Dan Allah akan menggantikan mereka dengan umat yang baru..."

Thursday, August 12, 2010

Modal Dah Balik

Hari ini buat first withrawal dari e-wallet ke dalam akaun bank. Walau tak banyak tetapi sekurangk-kuranganya ada juga duit masuk. Online business ALLSTARPerfumes. Stard 27 Julai lalu dan hari ini dah boleh withdraw kerana sudah cukup minumum withdrawal limit. Semua tu saya lakukan just online dan tidak pernah bertemu dengan downline saya pun kecuali menghantar e-mail apabila mereka upgrade. Pembelian pertama hanya RM60 dan selepas itu hanya promosi laman web yang syarikat ALLSTARPerfumes bagi. Itu je. 
ALLSTARPerfumes merupakan Pati minyak wangi TANPA Alkohol adalah merupakan ekstrak asli dan mempunyai haruman yang sangat kuat. Sila gunakan sedikit sahaja. Penggunaan pada pakaian akan mengekalkan haruman istimewa ASP untuk tempoh sehingga 72 jam!


ALL STAR PERFUMES ialah koleksi eksklusif daripada formulasi khas pati minyak wangi tanpa alkohol yang diinspirasikan daripada jenama terkenal antarabangsa.
Terdapat 6 set koleksi eksklusif ini yang sesuai untuk semua lelaki dan wanita, terutamanya bagi Muslimin dan Muslimah. Tersedia dalam botol yang direka khas menggunakan roll-on ball supaya mudah digunakan dan dibawa untuk perjalanan (travel) ke mana sahaja.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

My Blog List