1

Al-Quran adalah hidayah, rahmat, syifa, nur, furqan dan pemberi penjelasan bagi manusia.. Segala isi kandungan al-Quran itu benar. Al-Quran juga dikenali sebagai Al-Nur bererti cahaya yang menerangi, al-Furqan bererti yang dapat membezakan di antara yang hak dan batil dan al-Zikr pula bermaksud yang memberi peringatan.

Dari Abu Hurairah r.a katanya Nabi s.a.w bersabda:
”Apabila dikumandangkan azan untuk solat, syaitan lari terkentut-kentut sehingga tidak terdengar olehnya azan. Apabila muazzin berhenti, ia pun kembali. Begitu pula apabila qamat dibacakan, dia pun lari. Dan apabila iqamat telah selesai, dia datang kembali. Dia sentiasa menggoda orang yang sedang solat, dengan berkata kepadanya:”Ingatlah apa yang belum kamu ingat!” Sehingga akhirnya orang itu tidak tahu lagi berapa rakaat dia telah solat.”

Allah dalam Al Quran

"Tidakkah kamu (manusia) melihat bagaimana Allah menghapuskan kaum terdahulu sebelum kamu, sedangkan mereka (kaum terdahulu) dari tamadun yang hebat, membina bangunan dari tembok-tembok kukuh..."

"Apabila manusia terlalu banyak melakukan kerosakan dimuka bumi ini, Allah akan perintahkan bumi bergoncang, gunung memuntahkan isinya, langit menurunkan hujan, sehingga mereka (manusia) menjadi hancur-sehancurnya... Dan Allah akan menggantikan mereka dengan umat yang baru..."

Sunday, November 24, 2013

e-Commerce - Klone Pemasaran Internet Untuk Passive Income


Petang kelmarin aku menghadiri Class 101 e-Commerce anjuran Lelong.my di Education mereka di Bandar Puteri, Puchong. Semasa nenunggu kelas bermula, aku check emel melalui handphone dan salah satunya menarik perhatian untuk aku terus membaca.

Emel itu berkaitan dengan Intermet Marketing yang sememangnya aku sedang tekun berusaha ke arahnya sejak menghadiri Asia Internet Congress (AIC) di Sunway Pyramid Convention Centre pada September lepas. Kemudian diikuti dengan satu Seminar Millionaire Mind Intensive di Wisma MCA pada pertengahan Oktober.

Program yang dimaksudkan dalam emel berkenaan ialah tentang Pemasaran Internet CBPassiveIncome iaitu untuk menjana pendapatan pasif (Passive Income) dan merupakan rahsia pemasaran yang dirangka oleh Patric Chan. Nama Patric Chan sudah terkenal di kalangan Internet Marketeers bukan di Malaysia tetapi juga secara global. Beliau mendapat testimoni dari beberapa Internet Marketeer antarabangsa seperti Bill Bartman seorang internet Billionaire Coach dan Robert G. Allen.

Sistem yang dipromosikan itu ialah CB Passive Income yang merupakan satu sistem auto pilot dan sesuai untuk mereka yang baru hendak menceburkan diri dalam pemasaran Affiliate. Ia merupakan penjualan lesen clone sepenuhnya sistem yang dilakukan oleh Patric Chan sendiri. Di samping itu beliau juga akan memberikan coaching PERCUMA kepada mereka yang membeli sistem tersebut.


 Berikut apa yang saya petik dari laman promosi untuk sistem tersebut:
  • You didn’t need to write or produce any content
  • You didn’t need to create any membership program
  • You didn’t need to create any products to sell
  • You didn’t need to come up with your own free offer
  • You didn’t need to write any sales letters
  • You didn’t need to pay for hosting or an auto-responder
  • You didn’t need to send emails at all
  • You didn’t need to provide any customer service or follow up
  • You didn’t need to research for what products or affiliate programs to promote
  • You didn’t even need to learn internet marketing!
Jika diperhatikan memang banyak kerja-kerja belakang tabit untuk dilakukan untuk berjaya sebagai seorang Internet Marketeer. Oleh itu sistem CB Passive Income ini sebagai klon dari sistem yang ada, maka banyak kerja-kerja belakang tabir telah dilangkaui. 

Saya telah membeli pakej ini dengan harga RM161.10. Selepas menerima link untuk sistem tersebut yang merupakan; 


You’ll get a clone of my “secret web page” that is ready-to-go, whereby you DO NOT need to do anything else with it, other than to promote the unique link that’s created for you.
We’ll handle all of the technicalities of the web page including the hosting fees.
On top of that, we’ll constantly be updating your website on your behalf to give you the highest performance and conversion.
Within the back-end system, you’ll also be able to see the number of visitors to your website and how many subscribers you have.



Saya paparkan salah satu testimoni dari pembeli CP Passive Income.

  Jika anda hendak mendapat ulasan lebih lanjut tentang sistem CB Passive Income ini, pergi ke Warrior Forum, salah satu forum popular di kalangan Internet Marketeer.



Klik LINK INI untuk mendapat Affiliate Handbook PERCUMA dan LINK INI untuk membeli sistem berkenaan.



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

My Blog List